Doua declaratii politice se intalnesc intr-un punct …


„Un lucru simplu, ca nu e deloc exclus…teoretic. Un partid care castiga alegerile parlamentare, sau o coalitie care castiga alegerile parlamentare in Romania sa vina la mine si sa-mi spuna: Noi am castigat alegerile parlamentare, domnul Traian Basescu este candidatul nostru oficial pentru functia de prim-ministru. In acel moment Traian Basescu ar fi desemnat prim-ministru al Romaniei, pentru ca in acest sens am inteles eu mereu Constitutia, chiar cea actuala, si in orice caz in acest sens vrem sa o modificam explicit, constrangator. Desemnarea prim-ministrului nu este o operatiune cu caracter subiectiv a presedintelui. Presedintele trebuie sa faca doar sa ia nota prin desemnarea sa de alegerea pe care au facut-o cetatenii”

+

„Eu cred că Antonescu poate să-i înţepe şi mai tare, PSD nu va renunţa pentru că nu poate da preşedintele, mai ales când personajul e Ponta. După mine PSD nu poate da preşedinte singur, iar dacă se rup, PNL are o şansă în plus, dacă intră Crin în turul doi probabil că şi restul candidaturilor de dreapta se strâng în spatele lui. Sigur că nu îmi place, dar nu sunt un om politic lipsit de simţ politic”, a declarat Traian Băsescu.
„Dacă intră în turul doi, mă angajez să-l învăţ ce are de făcut. Nu e o ofertă, e o glumă, pentru că nu va accepta niciodată şi nici eu nu m-aş duce dădacă la Crin Antonescu”.

Lasă un comentariu