Inca o dovada de manipulare …


Si pentru ca vad din ce in ce mai des in ultima vreme incercari jalnice de disculpare a celor 2 televiziuni ale urii, Realitatea TV si Antena3 ne mai ofera o dovada de „profesionalism” …

Priviti cu atentie imaginile de mai jos…

Daca am crede ca aceste 2 televiziuni sunt de buna credinta, impartiale, obiective, etc, am crede ca adunarea transmisa cu lux de amanunte, transformata intr-un circ de partid este facuta de pe scarile unuia dintr-e sediile PDL. Ei bine, in realitate transmisia se face de la sediul PSD din Pitesti … ceea ce se reflecta cu obiectivitate in textele de pe burtierele celor 2 televiziuni este? Probabil ca asa se lucreaza la BBC …

In acelasi mod, mai avem o manevra …

Nici o referire la semnalele pe care CSM le da referitor la presiunile care se fac asupra justitiei prin acest fel de campanii politico-mediatice.

2 Responses to Inca o dovada de manipulare …

  1. Sare'n Ochi spune:

    mari idioti astia de la PSDNL-Realitatea TV. dar noi o stim. sper sa o afle si sa se convinga si altii.

  2. vio spune:

    Intamplator am vazut si eu cateva scene sin comedia jucata de PSD, nu am avut rabdare sa ma uit pentru ca nu-mi plac cele 2 televiziuni (irealitaea si toate latrinele lui felix, scuze am gresit numele voiculescu) care prin jurnalistii lor calca totul in picioare ca patronii lor sa ajunga la „ciolan” si la ceea ce a mai ramas de furat in aceasta tara. As fi tare curioasa daca mie mi s-ar intampla ceva, ar sari sa ma apere. Prin ceea ce fac vor sa influenteze prin forta justitia care si asa are destule bube in cap.

Lasă un răspuns

