Teme de reflectii …


SOV: Sergiu, iarta-ma. Geoana a avut toate partidele politice minus PDL, in rest a
avut toate partidele politice, toate sindicatele, aproape toata presa. Hai, mai, Sergiu, lasa-l naibii.
A fost, bine, o oaste imensa, dar de stransura, exact cum a venit Baiazid peste Mircea cel Batran.
Au venit 200.000 de tantalai peste 40.000 de moldoveni, decisi sai f..a. Sau din Tara
Romaneasca, mult mai determinati, mult mai motivati, mult mai destepti. Nu numarul conteaza, ci
calitatea si organizarea
––––––––––
Toader: Sa nu putem sa-i… Adica, putem sa-i manipulam, dar nu poti sa-i minti, ca ai vazut ce
iese. Intr-adevar, compania a fost pregatita sa faca altceva.
SOV: As consuma o gramada, o cantitate uriasa de energie in tentativa de a-i manipula, iar
rezultatele sunt incerte de fiecare data.
––––––––––
Toader: Sa-mi bag p…, eu cred ca am fost isterici in lupta asta, de-aia ne uraste lumea, ca am
fost isterici.
SOV: Ei, am fost pe dracul! Stai linistit, tocmai, ca am lasat supape majore, Publika, Radio
Realitatea, Catavencu, o gramada de organizatii, Guerrila, le-am lasat libere bai, baiatule!
Toader: Daca nu erau alea eram in… cum e la Antena 3 acum.
SOV: Stop, opreste-te.
Toader: Aia ne-a credibilizat…
–––––––––––––
SOV: Asta e, deci stai in permanenta ancorat la piata, vezi ce vrea piata, cum vrea piata si in
functie de asta. fara simpatii, fara… La americani mi-a placut teribil de cand eram copil chestia
asta, domnule, nimic personal, doar business. Eu nu slujesc cauza PNL, PSD, fereasca
Dumnezeu! Nu am nicio problema personala cu PDL, nu sunt mai rau ca ceilalti, nu sunt mai
escroci decat ceilalti. Numarul de lichelism este imprastiat in mod egal in clasa politica
romaneasca. In mod egal!
––––––––––––––-
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7946399-stenograme-integrale-dosarul-vantu-pasaje-intregi-aparut-presa-citeste-intregime-discutiile-lui-sov-sergiu-toader-corina-dragotescu-stelian-tanase-cum-lasat-vantu-supape-majore-trust.htm
Lasă un răspuns

