Vorbe de duh …


Cineva mi-a spus odata o povata pe care a citit-o undeva. Nu imi mai aduc aminte exact cum a povestit el, dar rezumatul ar suna asa: nu te pune niciodata cu un idiot. Te face sa te cobori la nivelul lui si apoi te bate cu experienta …

Am avut ocazia sa vad ca este adevarata. Acum ceva zile, am intrat in dialog cu un blog PNL-ist. Dupa ce m-au intampinat cu injuraturile, aroganta si legendarul imn antonist, m-am lasat batut. Mai aveam nitel si incepeam sa injur si eu … Apoi, ma faceau cu experienta … Va recomand sa incercati si voi o portie de „revolutie a bunului simt” …

PS: la cat de activi sunt din nou pe net presupun ca si-au activat iar departamentul de intoxicatii pe net! Presupunerea mea se potriveste si cu recenta dorinta exprimata public a lui Antonescu de organizare de alegeri anticipate. Oricum, sunt dezamagit de nivelul lor de educatie.  Au uitat scoala Bratienilor … Mai nou, cred ei ca daca citesc Voltaire este de ajuns. Nu mai este nevoie de bun simt si de cei 7 ani de acasa …

Lasă un răspuns

